12 May 2009

clockz

цяла нощ те търсим с него на парти (той просто ме придружава, не казва нищо)
намираме те накрая
мисля си, че правиш друго
всъщност чистите нещо и още хора го правят

после е вече 4 и нещо, чувам началото на clockz, очевидно е дошъл ogonek
тичам към залата
по коридора ме спират две руси французойки
и ме питат къде могат да си регистрират едно устройство ("компу", с ударение на "у")
аз се опитвам да разбера за какво устройство става въпрос, не е телевизор, не е компютър
усещам плашещата социалистическа информационна дупка, в която живее страната ми
има прозорци, през които влиза светлина, нищо, че е 4 и нещо
и не помня дали изпускам clockz.

сутринта я слушам на repeat
после отивам седя
гледам към вратата
отваря се навън
изучавам я
трепвам при всяко помръдване
седя на нокти
гледам рамката
чудя се докъде точно идва косата ти
и тогава влизаш
и се задъхвам