20 May 2009

god is leaking through the stereo

колкото повече обмислям, толкова по-малко имам какво да кажа. един ден ще остана сама в съзнанието си, гонеща уплашена последна неясна мисъл в необхватна бяла стая. тогава вече ще съм наистина тъжна.

утре е утре и имам идеи. изискват смелост, но пък вече май минах през етапа, в който ме притесняваха такива неща. от друга страна, дали това ще е новият ми имагинерен образ, който ще градя? здравей, просто ще сложа това, което ми харесва, вътре в теб. и ще те обикна така. ще ти наложа музика. ще ти дам интереси, които да ме заинтригуват. играя някакви лъжливи игрички на съзнанието.

всичко това защото не ми писа по-късно.

but nvm.

първоначалното, за което исках да пиша примерно в неделя..
беше странната връзка между градската среда и drum and bass-a.
колкото по-нагоре и на по-чист въздух
толкова по-естествено
толкова по-малко грим
толкова по-малко мисли
освен по пътя
разбира се
и странно за мен
пропусках dnb-a през цялото време
мислех, че може би имам нужда от почивка
но не
колкото по-близо по магистралата
той се върна обратно
пак толкова задвижващ
и да