07 January 2008

after all, you're my wonderwall.

преди се забавлявах, като криех неща от хората
сега се забавлявам, като позволявам на хората да стигат все по-близо до мен, почти до ръба, така че да усетя тръпката, но не до края

затова

представям моите labels. (къде за да ги имам някъде, в случай че се объркам, къде за да ви стана по-интересна)

a certain shade of green представя всичките ми глупави зелени амбиции за един по-добър свят.
a perfect piece of DNA представя мен, когато се харесвам, или някакви типични за мен неща, вкусове, предпочитания, но винаги външни.
alcoholic kind of mood е за алкохолни преживявания и по-рядко мисли.
but I'm on the outside описва тези случаи, когато съм сама навън и размишлявам. или усещам.
come lay beside me, новият в случая, описва ситуации от обикновения живот, които малко или много могат да се случат на всеки. просто ежедневие без особени емоции в него.
god put a smile upon your face - това, което ме кара да се усмихвам (а евентуално би накарало и тези, които четат).
my favourite allies са приятелите ми.
my oh my. е най-личният от всички.
taste in men е ясен.
your paranoia's probably worse са страховете ми.
безплатни мисли има интересна история. това са разсъжденията ми, които могат да се извадят от контекста, а именно "абе, помниш ли, бамфи беше писала, че еди-какво си..". ако не се вписва в тази ситуация, не е към този label.
и не искам да споря с велики хора са моментите, когато съм ядосана на някого.


впрочем, забележки от типа "това е еди-какво си, защо не е под този label" няма да бъдат гледани с добро око. after all, това е лично.