02 January 2008

яребичоци разни.

току-що, мислейки си за това как изобщо не усетих новата година като начало на нов период или като стимул за взимане на решения и късане с миналото, което преди всъщност правех, взех един спонтанен new year resolution. ще ми е лесно да го изпълня, но не знам дали ще съм доволна от това. ще кажа догодина по същото време, предполагам.

..

разни хора показват разни снимки
на качествен алкохол, купен само защото е нова година
на пияни хора, тръпнещи да се снимат в каквито им кажат пози
неуцелени светкавици
размазани фойерверки
фасове в чаши
споделят се смътни спомени кой колко е пил
момиче се усмихва и весело споделя, че е успяла да повърне цели три пъти
хващам снимам всеки
отмина времето, когато исках да снимам просто защото аз бях човекът с фотоапарата
после оставях фотоапарата и бях просто човека, на когото е фотоапаратът
сега хващам апаратче, "я, canon/olympus/panasonic/wtf, как се работи с това?"
и
спонтанно снимам всеки

а за моята нова година - има зала с дива чалга и зала с див днб
но като по чудо никой не се кара
и всички са щастливи и доволни да слушат две три четирии
дунавското хоро нещо не го умеят хората
но затова пък да видите сиртакито
има и скасе, разбира се
има приятни днб хора
местни хора, които естествено вмъкват в речта си "майна"
но това е предмет на друг разговор, който вече е говорен хиляди пъти
друго
правя сандвичи изправям къдря танцувам на каквото се сети човек
ям хиляди неща измежду които дюнер сандвичи салати вафлички
сладолед "виолетка"
черен хляб + зеле, моркови и майонеза = (преклон)
но отбягвам сангрията
пия
и не ме хваща
пия на екс и не ме хваща
особено
играя на I never
кефя се на gabba
откривам, че готини хора пържат картофи
спомагам за укриването им и помагам в изяждането, след като съм им донесла сармички
дупча станиолче за наргиле
отговарям на въпроса "имате ли нещо за гърло, без к*р?" с чаша топъл чай, без да има микровълнова
мажа сандвичи, докато по телевизията дават вечния robin hood: men in tights
гледам го с много хора
после се връщам при другите хора
после се връщам при първите и откривам че вече са на spice platinum
има и сюжет
забавляваме се
цитирам редове от небезизвестното клипче за еднорози около 48 часа през известни интервали от време
играя на думи с последната буква на предишната
и много други

..

после гледам снимки
изглежда добре са си прекарвали когато аз не съм била там