27 January 2008

try to tear me down?

малко е странно
усещам как се грижа за себе си, май ми идва отвътре
примерно

по принцип обичам свещи
преди палех свещ вкъщи (нищо общо с религия) само между коледа и нова година, като да си запалиш свещ на втори януари вечерта ми се струваше някак префърцунено
сега почти всяка вечер, когато съм си вкъщи, си запалвам ароматна свещ. ей така, за настроение. имам си колекция. сега съм на една с карамел, подарък от мая за рождения ми ден. но в общи линии е според настроението.

преди, когато гледах филм, просто си качвах краката на леглото, както си седях на стола.
сега, когато ще гледам филм, си завъртам лаптопа, обръщам едната колона, слагам си възглавница в ъгъла, донасям си одеяло, правя си чай, домъквам си до това място вода, кърпички и gsm-a.

вече намирам за съвсем нормално да си намажа ръцете с крем и устните с вазелин, преди да заспя. (не че нямам нужда, де)

правя си чай веднъж-два пъти дневно просто защото ми харесва.

не чета с книга на бюрото си, а пренебрегвам мързела си и се настанявам по-удобно. наскоро дори отидох в другата стая, за да ми е по-удобно.

и изобщо
май остарявам..

..


думи, които не понасям
са кецки вместо кецове
уни вместо университет
обръщението "мило"
наистина ме дразнят.


в началото на учебната година се дразнех, че една от вечните теми бал/матури/кандидатстване се споменаваше горе-долу всеки ден. сега всяка от тях се споменава по няколко пъти дневно. getting tired already.