22 January 2008

move the fuck on.

псувам много. засега наум, изключващо един пост във форум, в който просто изказах всичко, което беше провокирано от размислите на хората в него. за втори път през живота ми се случва форум да ме изнервя до такава степен и това отново е същият форум. но псувам и това не ми харесва.

изнервят ме хора, много хора.
хора ограничени, хора егоисти, хора.
не се заблуждавайте, иначе съм щастлива.

не ми се пишат класическите тривиални ежедневни глупости.

измислете на какво може да се пореже човек на равни разстояния от около един сантиметър.

вчера се ядосах и развиках, защото ми казаха "е че ти 10 минути ли се обличаш??"

по-късно вчера се ядосах, защото хората размятат label-и наляво и надясно, не виждам смисъла. тоест вчера се замислих, че това всъщност съм го правила и аз. на 13.

току-що се ядосах, защото при моето желание да пратя на един човек красива, хубава песен, той отвърна, че в момента слуша торент с песни от филмите на дисни, конкретно аладин.

ами, еби му майката, ебати.