24 January 2008

long live democracy.

да, ами
някакви нечестни истории се получават
в крайна сметка ще си имаме четвърти поред учител по един от матуритетните предмети от началото на учебната година досега
а имам слабост към третия :(

всеки път, когато се замисля по-сериозно относно някой от предстоящите ми тази година изпити, които са най-малко седем, мисълта ми се отклонява с репликата "ти мани тва, ама по (insert някое друго here) какво ще правя.."

довърших си пазаруването на книги с ваучера, който ми подариха за коледа
голдинг оруел катя атанасова момчил николов
и
една стихосбирка, която ми хвана окото ужасно силно
изглежда много арт
и е писана от жена, което е по-странното предвид моето инстинктивно отдръпване и обичайното ми пренебрегване на жените в почти всички сфери
и мацката е '86, разбира се
може да не ми хареса, когато я прочета

отрязах си половината коса, но имам и дълго в косата. все още. всъщност на кого му пука? подигравам се по чудесен начин със старото си аз, като всъщност ще е доста готино да съм с най-къса коса на бала от съученичките си. а, балът ли. ами и за него ще се подготвяме, къде ще ходим.

по-важното е, че
аз по принцип чета две списания: едно и national geographic.
като се сдобивам с тях някъде в началото на месеца
(national geographic ми го пазят, докато за едно си претърсвам солидно
но това е съвсем друг въпрос
в същия контекст
искам да споделя, че
след затварянето на известно количество магазини
четирите най-близки до вкъщи са
павилионче за вестници
трафопост за алкохол, цигари, вестници, захарни изделия и тем подобни
магазин за 1 лев (на който има банкомат)
магазин за обувки
кой още ми следи мисълта?)
и обикновено
едно го преглеждам още като си го намеря
после го чета още няколко пъти през месеца
а national geographic си отлежава, защото се чете една идея по-трудно
или просто не ми е бил толкова интересен
но аз ли се залъгвам, те ли са се променили
но след като в последния месец започнах да чета около 3 пъти повече в сравнение с преди
national geographic го прочетох целия на 1-2 хранения
без една статия за горили
и нищо не ми се стори особено интелигентно
това е и един от минусите на многото четене
всичко почва да ти се струва недостатъчно добро

преди два дни разбрах
че всъщност е със светли очи.
(чувствам се неудобно да сложа това в taste in men, по дяволите^^)